ZIELONE PRZEDSZKOLE 2021 Niepokalanów Lasek

W dniach 9-11 czerwca grupa „Dzieci Maryi” przebywała na „Zielonym przedszkolu” w  Niepokalanowie. Mamy się czym pochwalić, bo na trzydniowy wyjazd bez rodziców odważyły się wszystkie dzieci i spisały się naprawdę wzorowo! Podróż minęła nam w bardzo dobrych nastrojach:)

Po przybyciu na miejsce zwiedziliśmy okolicę i zjedliśmy pyszny obiad.

Po obiedzie wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy.

Po dniu pełnym wrażeń mieliśmy jeszcze dość sił, aby bawić się na „pogodnym wieczorze”:)

W drugim dniu pobytu na „Zielonym przedszkolu” odwiedziliśmy gospodarstwo agroturystyczne „Pawie oczko”. Mieliśmy okazję zobaczyć tam wiele ciekawych zwierząt, niektóre z nich mogliśmy pogłaskać i nakarmić.

Bawiliśmy się również na wspaniałym placu zabaw, a na zakończenie zjedliśmy pyszne pieczone kiełbaski.

To nie był jednak koniec atrakcji, ponieważ pojechaliśmy jeszcze do Zagrody Bednarza w Bednarach. Dowiedzieliśmy się tam wielu ciekawych rzeczy o zawodzie bednarza, wytwarzaliśmy starymi sposobami lody oraz masło, a także spróbowaliśmy zrobić pranie bez użycia pralki:) Na pamiątkę zrobiliśmy laleczkę jaką bawiły się dzieci dawno temu.

Trzeci dzień rozpoczęliśmy pobytem na placu zabaw:)

Na zakończenie pobytu w Niepokalanowie podziękowaliśmy Ojcom Franciszkanom za gościnę. Wszystkie dzieci za udział w „Zielonym przedszkolu” otrzymały medale oraz pamiątki.

W drodze powrotnej do Łodzi zwiedziliśmy Muzeum Św. Maksymiliana Marii Kolbego.

Byliśmy również w jednostce straży pożarnej, w której strażakami są Ojcowie Franciszkanie!

Po zjedzeniu „zielonej kolacji” wyruszyliśmy w drogę do domu. To były wspaniałe trzy dni!!!